OFICJALNY SKLEP PARTNERSKI MARKI O'LA VOGA | Rabat -10% na pierwsze zakupy 🛍️
|
Darmowa dostawa w Polsce
Darmowe i wygodne zwroty
Odzież szyta w Polsce
Wysyłka do całej Europy

Zwroty


Korzystając z usługi Szybkie Zwroty zwrócisz paczkę szybko i wygodnie w jednym spośród tysięcy automatów Paczkomat® w całej Polsce.

Forma zwrotu pieniędzy

Jeśli uregulowałeś opłatę za zamówienie gotówką podczas odbioru i udostępnisz nam numer swojego rachunku bankowego, zwrot środków zostanie dokonany na wskazany numer rachunku. W przypadku niepodania numeru rachunku bankowego, zwrot nastąpi w formie pierwotnej metody płatności. W przypadku zamówień pobraniowych, podanie numeru konta jest konieczne.

Czas na zwrot pieniędzy

Zwrot środków może nastąpić w ciągu 14 dni zgodnie z postanowieniami obowiązujących przepisów prawnych.

Czas na zwrot produktów

Jesteś uprawniony do zwrotu kupionego towaru w okresie 14 dni od momentu otrzymania paczki (prawo do odstąpienia od umowy kupna).

Jak mogę nadać szybki zwrot?


Wygeneruj zwrot bezpośrednio w panelu klienta

Jak zwrócić paczkę w Pasuri.pl?

  1. Zaloguj się
  2. Przejdź do zakładki "Zamówienia"
  3. Wybierz z listy zamówienie, które chcesz zwrócić
  4. Kliknij "Wygeneruj kod zwrotu"
  5. W zamówieniu znajdziesz wygenerowany kod zwrotu
  6. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
  7. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  8. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe! ​​​​​​​

Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile

Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?

  1. Otwórz aplikację InPost Mobile
  2. W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”
  3. Wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, która znajduje się poniżej.
  4. Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
  5. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  6. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  7. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
  8. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  9. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe! ​​​​​​​

Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl

Jak zwrócić paczkę za pomocą SzybkieZwroty.pl?

  1. Wejdź na Szybkie Zwroty
  2. Z listy dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić paczkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu.
  3. Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
  4. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  5. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  6. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
  7. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  8. Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

Wymiana

Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar? Zwróć go i w międzyczasie zamów kolejny.

Reklamacja

Jeżeli napotkasz jakiekolwiek problemy z naszym produktem, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] i o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu.

 Po wstępnej weryfikacji otrzymasz od nas link umożliwiający bezpłatne nadanie przesyłki zwrotnej. Pobierz i wypełnij Formularz Reklamacji dostępny tutaj

Następnie skorzystaj z otrzymanego od nas linku, aby wysłać produkt zwrotnie bez dodatkowych kosztów. 

 Zobowiązujemy się rozpatrzeć Twoją reklamację najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. 


Wszelkie obowiązki i odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są precyzyjnie określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza w Kodeksie Cywilnym. W przypadku umów sprzedaży, zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność produktu z umową jest określony przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

Zagranica

Chcesz zwrócić swoje zamówienie zagraniczne? Chętnie pomożemy! Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrotów można dokonać szybko i łatwo postępując zgodnie z tymi krokami: 

 1. Napisz do nas na [email protected] a następnie prześlemy Ci instrukcję zwrotu. 

 2. Otrzymasz od nas formularz zwrotu i adres, na który będziesz mógł wysłać przesyłkę. Wypełnij go dokładnie i odeślij razem z przesyłką. 

 3. Dostarcz przesyłkę do wybranego przez siebie przewoźnika w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i nadaj na swój koszt. 

 4. Jak tylko odbierzemy przesyłkę w naszym magazynie, przeprocesujemy ją w ciągu 10 dni. Będziemy informować Cię przez email na bieżąco.