Zwroty
Stan zwracanego towaru ⚠️
Bielizna nie podlega zwrotowi ⚠️
Korzystając z usługi Wygodne zwroty zwrócisz paczkę szybko i wygodnie w jednym spośród tysięcy punktów w całej Polsce.

Forma zwrotu pieniędzy
Jeśli uregulowałeś opłatę za zamówienie gotówką podczas odbioru i udostępnisz nam numer swojego rachunku bankowego, zwrot środków zostanie dokonany na wskazany numer rachunku. W przypadku niepodania numeru rachunku bankowego, będziemy dwukrotnie prosić za pośrednictwem poczty email o ten numer.

Czas na zwrot pieniędzy
Zwrot środków może nastąpić w ciągu 14 dni zgodnie z postanowieniami obowiązujących przepisów prawnych, jednak z reguły szybciej.

Czas na zwrot produktów
Jesteś uprawniony do zwrotu kupionego towaru w okresie 14 dni (kalendarzowych) od momentu otrzymania paczki (prawo do odstąpienia od umowy kupna).
Wymiana
Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar? Zwróć go i w międzyczasie zamów kolejny.
Reklamacja
Jeżeli napotkasz jakiekolwiek problemy z naszym produktem, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] i o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu. Zgłoszenie reklamacji nie powinno odbywać się telefonicznie.
Po wstępnej ocenie problemu otrzymasz od nas instrukcję złożenia reklamacji. Pobierz i wypełnij Formularz Reklamacji dostępny tutaj.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy koszt przesłania reklamowanego produktu.
Zobowiązujemy się rozpatrzeć Twoją reklamację najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Wszelkie informacje w związku z otwartymi reklamacjami można uzyskać tylko i wyłącznie poprzez kontakt emailowy - nie udzielamy żadnych informacji oraz nie przekazujemy decyzji reklamacyjnych telefonicznie.
Przesyłka z reklamowanym produktem powinna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być czysty (również jeśli chodzi o spody butów), odpowiednio zabezpieczony. Reklamacji nie podlega: naturalne zużycie obuwia, zapach obuwia, subiektywne odczucie niewygody obuwia, uszkodzenia powstałe w związku z jego użytkowaniem niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem (przeczytaj nasze zalecenia co do pielęgnacji obuwia oraz odzieży), przemoczenia, odbarwienia, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia ozdób (jeżeli element ozdobny został zgubiony lub uszkodzony), obuwie z wadami (o których konsument wiedział w chwili zakupu/otrzymania towaru). W sytuacji gdy z ekspertyzy specjalisty w ramach Sprzedającego lub producenta wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego dostarczenia.
Kolory towarów na zdjęciach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Wszelkie obowiązki i odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są precyzyjnie określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza w Kodeksie Cywilnym. W przypadku umów sprzedaży, zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność produktu z umową jest określony przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
Zagranica
Chcesz zwrócić produkt zakupiony do kraju innego niż Polska? Chętnie Ci pomożemy! Zwrotu można dokonać do 14 dni od daty dostawy. Zwrotów można dokonać szybko i łatwo, wykonując poniższe czynności: Napisz do nas na adres [email protected]. a my wyślemy ci instrukcje dotyczące zwrotu.
- Otrzymasz od nas formularz zwrotu i adres, na który należy wysłać paczkę. Wypełnij go jak najdokładniej i dołącz do przesyłki zwrotnej.
- Dostarczyć przesyłkę wybranemu przewoźnikowi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i wysłać ją na własny koszt.
- Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej w naszym magazynie przetworzymy ją w ciągu 10 dni roboczych. Nasz dział zwrotów będzie na bieżąco informować o tym drogą mailową.