Przejdź do głównej zawartości
OLAVOGA - oficjalny sklep partnerski
|
Darmowa dostawa w Polsce od 299 zł
Szybkie i wygodne zwroty
Odzież szyta w Polsce
Wysyłamy do całej Europy
|

Zwroty


Stan zwracanego towaru ⚠️

Pewni klienci decydują się zrezygnować z zakupu po użyciu produktów w większym stopniu, niż jest to niezbędne do oceny ich właściwości. W takiej sytuacji klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości towarów. Aby ocenić charakterystykę, cechy i funkcje produktów, klient powinien obchodzić się z nimi ostrożnie i sprawdzać jedynie w sposób analogiczny do tego, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym. Przykładowo, klient może przymierzyć odzież, ale nie powinien jej nosić. W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością. Jeśli zamierzasz zwróćić nam używany towar, miej proszę świadomość, że w pewnych wypadkach poniesiesz koszt obniżenia jego wartości. Zwracany produkt musi wrócić do nas w niezmienionym stanie - nie może być wygnieciony i uszkodzony niestarannym spakowaniem paczki zwrotnej. Odzież i akcesoria powinny posiadać wszystkie metki.

Bielizna nie podlega zwrotowi ⚠️

Zgodnie z zapisami naszego regulaminu oraz obowiązaującymi zapisami prawa, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży Towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dlatego prosimy o przemyślane zakupy towarów z kategorii Bielizna (damska oraz męska), Skarpetki (damskie i męskie), Stroje kąpielowe, Topy damskie oraz Body.

Korzystając z usługi Wygodne zwroty zwrócisz paczkę szybko i wygodnie w jednym spośród tysięcy punktów w całej Polsce.

[BANER-WZ]

Forma zwrotu pieniędzy

Jeśli uregulowałeś opłatę za zamówienie gotówką podczas odbioru i udostępnisz nam numer swojego rachunku bankowego, zwrot środków zostanie dokonany na wskazany numer rachunku. W przypadku niepodania numeru rachunku bankowego, będziemy dwukrotnie prosić za pośrednictwem poczty email o ten numer.

Czas na zwrot pieniędzy

Zwrot środków może nastąpić w ciągu 14 dni zgodnie z postanowieniami obowiązujących przepisów prawnych, jednak z reguły szybciej.

Czas na zwrot produktów

Jesteś uprawniony do zwrotu kupionego towaru w okresie 14 dni (kalendarzowych) od momentu otrzymania paczki (prawo do odstąpienia od umowy kupna).

Wymiana

Chcesz wymienić produkt na inny rozmiar? Zwróć go i w międzyczasie zamów kolejny.

Reklamacja

Jeżeli napotkasz jakiekolwiek problemy z naszym produktem, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem [email protected] i o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu.

 Po wstępnej weryfikacji otrzymasz od nas link umożliwiający bezpłatne nadanie przesyłki zwrotnej. Pobierz i wypełnij Formularz Reklamacji dostępny tutaj

Następnie skorzystaj z otrzymanego od nas linku, aby wysłać produkt zwrotnie bez dodatkowych kosztów. 

 Zobowiązujemy się rozpatrzeć Twoją reklamację najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Wszelkie informacje w związku z otwartymi reklamacjami można uzyskać tylko i wyłącznie poprzez kontakt emailowy - nie udzielamy żadnych informacji oraz nie przekazujemy decyzji reklmacyjnych telefonicznie. 


Wszelkie obowiązki i odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są precyzyjnie określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza w Kodeksie Cywilnym. W przypadku umów sprzedaży, zakres odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność produktu z umową jest określony przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

Zagranica

Chcesz zwrócić produkt zakupiony do kraju innego niż Polska? Chętnie Ci pomożemy! Zwrotu można dokonać do 14 dni od daty dostawy. Zwrotów można dokonać szybko i łatwo, wykonując poniższe czynności:  Napisz do nas na adres [email protected]. a my wyślemy ci instrukcje dotyczące zwrotu. 

  1. Otrzymasz od nas formularz zwrotu i adres, na który należy wysłać paczkę. Wypełnij go jak najdokładniej i dołącz do przesyłki zwrotnej. 
  2. Dostarczyć przesyłkę wybranemu przewoźnikowi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i wysłać ją na własny koszt. 
  3. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej w naszym magazynie przetworzymy ją w ciągu 10 dni roboczych. Nasz dział zwrotów będzie na bieżąco informować o tym drogą mailową.