FAQ
Zamówienia w pasuri.pl
Co to za marka OLOVOGA?
Olavoga to polska marka modowa specjalizująca się w wysokiej jakości odzieży i akcesoriach. Cechuje ją nowoczesny, elegancki design, który łączy funkcjonalność z estetyką. Marka ta jest znana z dbałości o detale i używania wysokiej jakości materiałów, co czyni jej produkty wyjątkowo trwałymi i stylowymi. Olavoga zdobyła uznanie wśród klientów, którzy cenią sobie modę na wysokim poziomie oraz unikalne, przemyślane projekty.
Dlaczego OLAVOGA?
OLAVOGA to polska marka odzieżowa o wyjątkowym charakterze, wyróżniająca się oryginalnym stylem i wysoką jakością. Jej unikalne wzory i dbałość o detale zdobywają coraz większą rozpoznawalność zarówno w kraju, jak i za granicą.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia złożone do godziny 16:00 dostarczamy z reguły następnego dnia. Jeśli zamówiłeś produkt oznaczony w ofercie jako Hot Drop (czyli produkt z najnowszej kolekcji marki OLAVOGA) to realizacja zamówienia może wydłużyć się do maksymalnie 4 dni roboczych. Rzeczywisty czas wysyłki dla każdego produktu podany jest na karcie produktu, obok zdjęcia.
Jak złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie rejestrując się w naszym sklepie lub jako „Gość”. Dodaj wybrane produkty do koszyka, podaj swoje dane a następnie wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy. Pamiętaj, że zakładając konto w sklepie, nie będziesz musiał podawać kolejny raz danych w przyszłości oraz będziesz miał pełny wgląd do swoich zamówień po zalogowaniu do panelu klienta.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT, otrzymasz ją w formie elektronicznej jak tylko opłacisz zamówienie (bez względu na wybraną formę płatności). Nie drukujemy dokumentów sprzedaży, bo dbamy o środowisko, ale na Twoje życzenie możemy dołączyć dokument sprzedaży do przesyłki.
Czy mogę skorzystać z płatności odroczonych PayPo, jeśli mieszkam za granicą?
Płatność za pośrednictwem PayPo jest dostępna wyłącznie dla osób posiadających numer PESEL, polski numer telefonu oraz adres zamieszkania w Polsce. Dla klientów zagranicznych oferujemy płatności odroczone Klarna, aby ta forma płatności pojawiła się w Twoim koszyku, musisz w koszyku wybrać kraj dostawy, w którym ta forma płatności jest dostępna.
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić w dowolnym momencie, logując się do swojego panelu klienta. Ponadto każda zmiana statusu zostanie dodatkowo powiadomiona automatyczną wiadomością e-mail. Gdy zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki, otrzymasz dodatkowo link umożliwiający śledzenie przesyłki.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie, w chwili obecnej prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Tak, jeśli ciągle masz otwarte zamówienie w pasuri.pl (tj. mamy Twoje zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane) możesz złożyć kolejne, a w ostatnim kroku koszyka jako sposób dostawy wybrać "dodaj do otwartego zamówienia".
Jak mogę anulować zamówienie?
Aby anulować lub zmodyfikować zamówienie, prosimy o wysłanie e-maila na adres
[email protected], podając numer zamówienia. Postaramy się zareagować najszybciej jak będzie to możliwe.
Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
Główną przyczyną anulowania zamówienia jest brak płatności w przypadku wyboru płatności natychmiastowych. Jeśli po dokonaniu zamówienia nie zostanie dokonana płatność, wysyłamy wiadomość e-mail z linkiem do płatności. Brak płatności w określonym czasie spowoduje anulowanie zamówienia, a produkty zostaną ponownie dodane do stanu magazynowego.
Nie wszystkie produkty w koszyku otrzymały rabat z kodu rabatowego?
Otrzymywanie rabatu zależy od promocji danego kodu. Jeśli promocja nie dotyczy towarów przecenionych widocznych w sklepie, rabat nie zostanie naliczony na te produkty.
Jak zrealizować bon podarunkowy?
W koszyku w polu kod rabatowy należy wpisać kod znajdujący się na bonie podarunkowym. Wartość zamówienia zostanie obniżona o wartość bonu.
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail?
Potwierdzenie złożenia zamówienia jest wysyłane zawsze na podany w zamówieniu adres e-mail. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i upewnienie się, że Twoja skrzynka nie jest przepełniona. Jeśli nadal nie otrzymałeś potwierdzenia, skontaktuj się z nami pod adresem
[email protected] lub zadzwoń, abyśmy mogli zweryfikować podany adres e-mail.
Moje zamówienie zostało anulowane przed opłaceniem – co mogę zrobić?
Jeśli zamówienie zostało anulowane przed opłaceniem, prosimy o pilny kontakt z nami, abyśmy mogli przywrócić jego status. Jednakże nie gwarantujemy, że któryś z produktów nie został w międzyczasie sprzedany. Jeśli jeszcze nie dokonałeś płatności lub chcesz zmienić formę płatności, możesz złożyć ponownie zamówienie lub skontaktować się z nami, abyśmy mogli przywrócić zamówienie i zmienić formę płatności.
Płatności w pasuri.pl
Jak mogę opłacić moje zamówienie?
Możesz opłacić zamówienie różnymi formami płatności, które są widoczne w koszyku. Akceptujemy płatności przelewem natychmiastowym, BLIKiem, przelewem tradycyjnym, przelewem odroczonego terminu za pośrednictwem PayPo lub płatnością przy odbiorze. Dla klientów z zagranicy oferujemy wiele wiodących metod płatności w ich krajach.
Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?
Na zamówienie oczekujemy na płatność przez około 12 godzin, nie mniej jednak niż 2 godziny w przypadku przelewu natychmiastowego, do dwóch dni roboczych w przypadku przelewu tradycyjnego PLN oraz 3 dni robocze w przypadku przelewu tradycyjnego w EURO.
Co robić, jeśli nie udało mi się dokończyć płatności?
Zazwyczaj po około 20 minutach od złożenia zamówienia, które nie zostało opłacone, wysyłany jest link umożliwiający ponowne dokonanie płatności lub zmianę metody płatności.
Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu tradycyjnego?
Dane do przelewu znajdziesz w zakładce Kontakt lub w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Kody rabatowe do pasuri.pl, gdzie je znaleźć?
Kody rabatowe można znaleźć na banerach promocyjnych, po zapisaniu się do newslettera lub na górnej belce.
Dostawa towaru
Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa dostępna jest dla wszystkich produktów, pod warunkiem że opłacisz zamówienie z góry oraz, że wartość koszyka przekracza 299 zł.
Z jakich sposobów dostawy mogę skorzystać?
Oferujemy dostawę do paczkomatów Inpost oraz kurierem Inpost/DPD/FedEx. Wysyłamy również przesyłki zagraniczne za pośrednictwem GLS, UPS lub DPD.
Jak śledzić przesyłkę?
Po przygotowaniu zamówienia, jego status zmienia się na "oczekuje na wysyłkę", a sklep automatycznie wysyła wiadomość e-mail z podsumowaniem oraz numerem listu przewozowego, który można śledzić. Dodatkowo, firma kurierska również wysyła powiadomienie z numerem listu i przewidywanym terminem dostawy.
Czy muszę odebrać przesyłkę od kuriera?
Tak, składając zamówienie zawierasz z nami umowę, która musi być zrealizowana. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz odebrać zamówionego produktu, prosimy o jego odbiór i odesłanie jako zwrot. Pamiętaj, że w przypadku braku odbioru przesyłki nie zostanie zrealizowane zamówienie, a kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki i nieodebranego zwrotu.
Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?
Jeśli podejrzewasz uszkodzenie przesyłki lub zawartości, prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera i otwarcie przesyłki w jego obecności w celu sprawdzenia zawartości. Protokół należy przesłać niezwłocznie na adres
[email protected], co jest niezbędne do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego.
Zwroty, wymiana, reklamacje
Czy mogę wymienić towar?
Wymiana produktu odbywa się poprzez zwrot produktu lub produktów, które nie pasują, a następnie złożenie osobnego zamówienia na inne produkty. Wartość zwróconego produktu nie jest przenoszona do nowego zamówienia – zwrot rozliczamy osobno, a nowe zamówienie wysyłamy zgodnie z umową.
Ile czasu mam na zwrot?
Masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu, licząc od dnia otrzymania przesyłki.
Czy zwrot jest płatny?
Koszt zwrotu pokrywa kupujący. W przypadku skorzystania ze zwrotu poprzez www.wygodnezwroty/pasuri, koszt zwrotu wynosi 13,99 zł. Możesz oczywiście dokonać zwrotu na własną rękę.
Na jaki adres wysłać zwrot?
W przypadku usługi wygodne zwroty, nie trzeba wpisywać naszego adresu, wystarczy umieścić otrzymany kod na przesyłce i wrzucić do dowolnego paczkomatu. Przesyłki indywidualne adresuj na adres znajdujący się w zakładce Kontakt.
Nie mam możliwości wydrukowania formularza zwrotu.
Bez obaw, możesz napisać dane zwrotu ręcznie na kartce oraz dołączyć numer zamówienia i numer konta bankowego do zwrotu. Ważne jest, abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę z zamówieniem w sklepie i rozpocząć proces zwrotu.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam środki za zwrot towaru?
Środki za zwrot towaru zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu. Dokładamy wszelkich starań, aby ten proces przebiegał jak najszybciej.
Dlaczego wartość za zwrócony produkt jest mniejsza?
Mniejsza wartość zwrotu może wynikać z rabatu z kodu rabatowego na dany produkt lub kosztów zwrotu pokrytych przez klienta. Również spełnienie warunków promocji rabatowej lub darmowej dostawy może mieć wpływ na ostateczną wartość zwrotu. Zwrot zmienia wartość umowy.
Jak zgłosić reklamację?
Reklamację w pasuri.pl należy zgłosić zgodnie z informacjami dostępnymi w zakładce Zwroty i Reklamacje.
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od otrzymania przesyłki. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku przedłużającego się procesu reklamacji otrzymasz stosowne powiadomienie e-mail.